Kızlar 36+4deyim çok fazla kasılmam var ve nstde sancılarım 10 dakikada bir 120lere kadar çıkıyor ama açılmam yok🥺 Doktorum haftaya çarşamba gel tekrar bakalım eğer açılma yoksa sezeryana alalım dedi. Neler yapmalıyım? Squat, plates, merdiven inip çıkma hareketlerini yapıyorum bu arada.