Kızlar bugün baya yürüdüm… Galiba çok fazla yürüdüm.. Agrim oldu arada sanki aşasina iğne vurulmuş gibiydi.. O ağrı gelince yürüyemiyordum dinlenip devam ediyordum. Bir şekilde eve varmam lazımdı.. O ağrıyi baya hissettim sanki vajinala iğne vuruluyor veya hortum takılıyor gibiydi..😩 Eve geldimde hemen uzandim geçti ağrılar. Sizde yaşadınızmi bu ağrıları? Bu arada 33±2 haftasındayım.😊