Bir kaç haftadır karnımdan sesler geliyor böyle nasıl desem hickırık degil hıçkırığı biliyorum bebeğim hareket edince böyle eklem sesi tık ediyor böyle parmak şıklatmak gibi bu gün eşim de fark etti ses geliyor dedi 39 +3 günlüğüz bu arada bu gün eşimde fark var edince endişelendi foruma yaz dedi bu durumu yaşayan var mı acaba