Merhaba arkadaşlar araniza yeni katıldım sayılır şu an 30+6 haftalik hamileyim ve bugün boyunca bebeğimiz hareketleri sanki özel bölgemin az üzerinde yani kasıklarda hissediyorum daha doktor randevuma var 11 şubatta gidicem sık gidip gelemiyorum malesef tecrübeli annelerden bilgi alabilir miyim normal mi bu arada ilk gebeliğim