Arkadaşlar hepinize merhabalar .Ben doğum yapalı 116gün oldu ben hamile iken hergün mutlaka doğum hikalerini okur ve bilgilenirdim. Benim hamileliğim çok şükür iyi geçti ilk aylar kusma ve bulantılar vardı ama kurtarıcım kivi ve zencefil oldu. 37.haftaya kadar hiçbir sıkıntı yoktu ben normal doğurmak istiyordum ama 37.haftada doktorum bebeğin başının çok yukarda olduğunu kanala girmezse sezeryan da bile zor çıkar dedi . Bol bol yürüyüş yap dedi. Ben daha öncede çok fazla hareketliydim ve eve gelip evi dip köşe temizledim binanın merdivenlerinde indim çıktım vs. 38.tekrar gittim oğluşum hala yukarda idi. Doktorum hep doğum için kısmet derdi ve gerçekten de oldu. 21eylülde sabah kanamam oldu ben de çok sevindim nişanlandığım tarihte nişanım geldi dedim. biraz bekledim kanamam devam edince doktara gittim , muayene etti ebeler nst bağladılar sonra doktorum gelip muayene etti bu kanama normal değil sezaryen olman lazım veya normal doğururum dersen birkaç gün daha bekle deyince ben şuan hangisi gerekiyorsa o olsun dedim .doktorum sezeryana alalım dedi eşim kapıda bekliyordu biz sadece bir sıkıntı var mi diye gelmiştik oysaki. 13:30ameliyata alınacağımı söyledi doktor ben birden çok kötü oldum ağladım biraz .ameliyata aldılar epudural iğnesi yapıldı doktor işleme başladı sonra karnıma bastırınca acı hissettim doktor hemen uyutun dedi .Bir gözümü açtım ilk oğlum nerde neden bana göstermediniz dedim ilk sesini duymak ve görmek isterdim.doktorumu neden beni uyuttunuz diye sorduğumda ikimizin sağlığı için bu gerekiyordu.sonra oğlumu getirdiler Allahım nasıl tatlı gözler şapon gibi😅 kime süit odamıza geçtik hemşire oğlumu getirdi ilk hemen memeyi tuttu çok şükür dedim.Benim doğum hikayeme benzer hikaye var mı çok merak ediyorum . Anne olmak bu dünyadaki en güzel duygu. Bol bol kuran bebeğinize dinletmenizi ve hamileliğin keyfini çıkarmanızı tavsiye ediyorum.
Hakkımızda hangisi hayırlı ise o olsun selametle anneler😍@