Buketkucuk canım emzirirken belli bir müddet sonra neme ucu yara oluyor bu sebepten dolayı acımalar oluyor. Gerek sezrryan gerek normal doğum tamamen acı eşiğine bağlı. Ben sezeryanla oldum çok zor geçti acı eşiğim düşüktü zor toparlandım ama yine sezeryanla olan başka bir arkadaşım hemen toparlndı bu tamamen senin yapına bağlı. Dikişlerin iyileşmesi kişiden kişiye farklılık gösterir benim dikişlerim 1 haftada iyilleşmeye başlamıştı, ben doğumdan 15 gün sonra uzun yola bile çıkmıstım hemen toparlanırsınız inşallah ama doğum acısı tamamen sizin acı eşiğinize bağlı🌸 doğumdan 4 saat sonra yürütmeye başlıyor hemşireler