tugce_25 bende 38+6dayım bende doğurmak istiyorum sanki benden sonra hamile kalanlar doğurdu da bi ben kalmışım gibi hissediyorum hiç doğuramayacakmışım gibi geliyor psikolojikmen çökme evresindeyim 😕 hiç bir belirti olmaması, rahat hareket edememek ve etraftakilerin daha doğurmadın mı lafları canımı çok sıkıyor artık 😒 Rabbim bekleyişimizi tez zamanda kavuşmaya çevirsin inşallah 🙏🏻