Melike0642 Melikesvm Bende değilim canım iş gereği buradayız bizde bende engin beye gidiyorum çok çok iyi bı doktor çok ilgili arkadaşım da çok memnun sezeryan olmasına rağmen hemen ayağa kalktı 😊
Melikesvm Melike0642 bızde iş geregı burdayız sevmıyorudm ama bıngolu yavas yavas alısıyorım artık😒 kendı sehrımızı tutmaz ama yapabılecegımız bırsey yok
Aysegul1612 Sinan bey gittimi bende 8 yıl önce o hastande sezeryan oldum sinan bey yapmıştı o zaman 225 TL di şaka gibi bir fiyattı 😊çok memnum kaldım kardeşimde engin beyde sezeryan yapmıştı oda çok iyi ikisindende memnun kaldık
-Aysenur- Oznur_08 bizde karliivadaydik bingol merkeze tayin isteyip geldik erzuruma gidebildiginize gore esiniz polis heralde askeri personel oraya gidemiyor yasak 😊
Oznur_08 -Aysenur- yok canım benim polis değil izin alıp gidiyoruz uzman eşim tabi her gittiğimizde maaş kesintisi oluyor saolsun karakol komutanıda anlayışlı izin veriyo🥰