merenimo Haftamdayim doktorum bana bu fitili verdi akinti ve kasintim icin. Acaba daha onceki gebeliklerinde kullanan oldu mu? Bebege zarari olur diye cok korkuyorum.
Babyy1S merenimo ben kullandım enfeksiyonu anında gecirdi bende. zarari yok kullanmanin enfeksiyon daha zararli
Merve8494 merenimo diğer gebeliklerimde de kullandım bir sıkıntı olmuyor canım şuan yine yazdı doktorum gece kullanıcam
Babyy1S merenimo bana 3 kutu yazdı enfeksiyon yuzunden 3 kez kanama yaşadım inan o ilac kesti kanamayı bebeğe zararı olmaz enfeksiyon ilerlerse daha kötü siz bilirsinz tabi
merenimo Merve8494 mrb hala kullaniyor musunuz fitili daha onceki gebeliklerde bir sikinti olmadi kesin dimi cok korkuyorum prospektus de gebelik de kullanilmamali diyor
Merve8494 merenimo hicbir sıkıntım olmadı hala kullanıyorum 3 tane çıkıyor zaten içinde doktor veriyorsa zaten bi sıkıntı olmaz