Kızlar 30+2 haftalık hamileyim vajinamın dış dudağının iç kısmında bi şişlik var ağrı vs yok ve sadece sol tarafta var o şişlik sadece tuvalete oturunca belli oluyor yatarken ayaktayken felan normal durumda korktum önemli birşey mi ki ya başınıza geldi mi