Kizlar 2gun once carsamba gunu aksam 6da nişanım geldi bel agrilarim basladi ama sanci yoktu persembe gunu muayeneye gittim 1 cm aciklik var beklicez bol su tuket dedi
O gundur yapmadigim sey kalmadi
- Meryem ana otunun dualarini okuduk suya koyduk hergun yarim bardak iciyorum
- Plates topunda oturuyorum
- Squat yapiyorum
- Elimden geldigi kadar evde ayakta yada yurur durumdayim
- Hurma yiyorum
- Oryantel felan yapiyorum 😂
- Hergun 20-25 dk dusta karnima belime ve pelvis bolgeme sicak su uygulamasi yapiyorum
- Rezene ve papatya cayi iciyorum
Aklima baska birsey gelmiyor ne yapmaliyim sanci giriyor ama duzensiz nstde bi 70-80 arasi bi 50-60 arasi belimde agri pek gitmiyor sıklıkla kalcama sanci giriyor 🙇 daha napicammm ben