Anne18 Merhaba hanımlar, en son doktor kontrolünde doğum nezaman olur diye sordum. Mart sonu 37 ile 39 hafta arası seni alırım çok bekletmem 40 ları falan dedi ben de sormadım normal mi sezaryen mi diye acaba sezaryen için mi konuştu??
MucizeBirKalp Anne18 baya sezaryen icin konusmus ama neden? Bebegin kilosu fazla olmasına rağmen bekliyoruz biz doktorun yonelimi onemli normal istiyorsan konusmalisin
gonul0604 Anne18 normal doğumlarda ancak 41. Haftada suni sancı ile müdahale edilerek doğum başlatılır onun öncesindeki müdahaleler sezaryen doğum için olur🌸
Elifbc Anne18 evet sezeryan gibi konulmuş ama neye istinaden sezeryan için şimdiden tarih vermiş Mart sonu 37 olacaksan nereden baksan 10 haftadan fazla zamanın var şu an çatı muayenesi mi oldun ki onun içinde erken ya da erken doğum ile ilgili bir durumum mu var?
Anne18 91ARIN91ASK öyle mi diyorsunuz Ya normal istiyorum ben ama doğum şeklini hiç konuşmadık ya şimdi aklıma takıldı
Dgull Anne18 kendi gelecek gibi durmuyor demekki. Sancın filanda yoksa suni sancı verebilirler veya buna ek olarak başka rahatsızlığın varsada direk sezaryen konuşmuş olabilir. Kalp,tansiyon gibi Allahım bi avazda yardım etsin kuzum🙏
Mrveykt Sezerjyan 38+3 yapılıyor genelde.. Ozamana kadar normal doğum olmasa büyük ihtimall sezerjyana alicak.. Ama siz doktorunuzla biraz açık konuşun deyin normal doğum istedinizi o na göre çözüm bulun
Elifbc Anne18 o zaman mutlaka doktor muayenesine tekrar gidince bi sorarsın neye istinaden bunu söylemiş 37 38 de bekletmeden sezeryana alıyorlar çocuk kanala girmeden doğumu başlatmak için ama buna eğer senin bireysel bi isteğin yoksa normal doğuma engel olacak bir durum olduğunda önceden karar veriliyor. Eğer normal doğum için bi sorun yoksa doktorun sana sormadan önceden karar vermesi biraz garip olmuş.