Kevserrrr1 çay ağacı sabunu alın kullanın organik ve kendi küçücük dükkanında doğal sabunlar yapan bir yer biliyorum ve hep oradan alıyorum. Instagram: sigacikhatirasi çok çok tatlı bir hanımefendi ve epey yardımcı oluyor kendinizi sohbet ederken buluyorsunuz 🦥 Sabunla yıkamak çok önemli çünkü bu dönemde özellikle yağ topluyor cildimiz hormonlardan dolayı. Eğer kullandığınız bir gece-gündüz kreminiz varsa onu acilen yağsız ve içeriği parfümsüz bir sabunla değiştirin. Bana dua edeceksiniz. Çünkü içeriğinde yağ olan kremler cildi %1500 tetikliyor sivilceye. Onun dışında saf gül suyu kullanın pamukla her duştan sonra silin yüzünüzü zaten misler gibi kokuyor. “Amaan bırak hamileliğin tadını çıkar.” diyenlere katılmıyorum,kendimizi iyi hissetmemiz gereken bir dönemdeyiz çünkü, hem hamileyiz hormonlarımız alt üst, kilo alıyoruz, üstüne birde evlerdeyiz kendimizi oyalayabileceğimiz çok az şey var kendimizle ilgenmeyip ne yapacağız ki? Bebekten sonra muhtemelen zaten vakit olmayacak onları iyileştirmeye. Şimdiden önlem alın derim. Sevgiler💙