merveklyc Burcu5861 ilk baslarda oldu iğne fitil kullandım geçti 12 haftalığım varsa evde progestan kullan çoğalırsa acile gidersen iyi olur bence canım
Sed22-09 Burcu5861 evet benim geliyo hemde dere gibi benim kanamam vardı durdu ama akıntılarım devam ediyor doktor 10 15 gün gelir dedi günde 3 defa progestanı fitil olarak alıyorum
Burcu5861 Fatma12345 kahverengi leke geliyor korkmalımıyım😔 onu görünce hep tedirgin oluyorum sizin nasıl geçti progestan kullanmıştım geçmişti sonra doktor bırakalım gelecekmi gelirse kullanırız dedi pazartesi günü gideceğim doktora ama içim rahat değil
Fatma12345 Burcu5861 cnm en tehlikeli kırmızı Kan ama tabi kahverengide tehlikeli olabiliyor benim 8 haftalıkken başladı ara ara gelmesiyle 16 haftayı Bulduk o zaman lar geçmişti ama şükür şuan 20 haftalık olduk sende bol bol dinlen WC haricinde kalkma doktora gidince zaten gerekli tedavi yapar o sana
Burcu5861 merveklyc merveklyc evde yok canım bende 15 haftalığım eczaneden reçetesiz alamıyoruz o ilacı değil mi ne güzel geçmiş senin benim neden geçmedi anlamadım. Gelme sebebini doktor sana ne söylemişti
merveklyc Burcu5861 Alınıyor galiba ama biraz pahalı eczaneye sormuştum. Vallahi canım bana sebep bulamadılar bissürü doktor gezdim düşük riski dediler,yerleşme dediler anlamadılar
Burcu5861 merveklyc inşallah bir daha gelmez canım senin gerçekten insan gördükçe tedirgin oluyor uyuyamıyorum 😞
merveklyc Burcu5861 Kafana takarsan geçmiyor canım güzel düşün takmamaya çalış stres çok etkiliyor. İğne de çok etkili fitilden hemen kesiyor Allah şifa versin korkma bişey olmaz inşallah 🙏
Burcu5861 merveklyc Allah razı olsun canım haklısın inşallah takmamaya çalışacağım güzel düşünelim güzel olsunnn🌼
Burcu5861 Sed22-09 çok üzüldüm canım 😞 akıntıyı görünce nasıl kötü hissediyorum kendimi inşallah geçer senin neden oluyormuş söyledi mi
Sed22-09 Burcu5861 her akıntı geldiğinde eyvah kanamam mı var yine diye düşünüyorum sürekli tuvalete git gel, plasenta kesenin ağzında olduğu için kanamam oluyormuş canım 10 gündür sadece tuvalete gidip geldim sonra doktor normal hayata dönebilirsin dedi kanama bitince işe başladım ama uzun zamandır kahvemsi akıntılar geliyor
Sed22-09 Burcu5861 şuan 16 haftalık oldum kanama dediğim baya kırmızıydı hatta iki tane günlük ped var ya onlar dolmuştu canım doktor biraz dinlen demişti bana sonra iki ped doldu diyince hemen resmini istedi attım hemen yatıyorsun 10 gün sadece tuvalete kadar git geçmezse gerekirse hastaneye yatırıcam dedi şükür kanamam durdu ama akıntılar devam ediyo
sedefyrs1101 6.haftamda olmuştu kahverengi lekelenmem, bol bol dinlendim geçti Allaha şükür şuan 11haftalığız birdaha da olmadı kırmızı kanamaya dönmediği sürece normal diyorlar ama yinede devam ederse doktora görünün
Burcu5861 sedefyrs1101 evet öyleymiş 20 sinde gidecektim zaten ama pazartesi gideceğim beklemeyip inşallah gelmez bir daha hepimizin😞😞
TugbaKarabas Merhaba 5 haftalığız önce pembe bir leke vardı. Progestan fitil kullandım ardından iğne oldum. Ağrılarım var. Doktora sorduk gerekli tedaviler yapıldı düşük olabilir ama inşallah olmaz dedi( doktor başka bir arkadaşın doktoru benim doktor bir şey söylemedi diye ona danıştık) Sildikçe adet kanaması gibi bir lekelenme var ama kırmızı da diyemeyeceğim. Kırmızıdan kast nasıl onu da bilmiyorum ama sanki adet kanı gibi . Çok umutsuzum uyuyamadım . Doktor dinlen ve sadece wc için kalk dedi. Eğer Ağrıdan duramazsam gideceğim o zaman sanırım düşük oluyormuş. Hayırlısını diliyorum 🙏🏻😞 bilgisi olan var mı sizce şu an düşük mü yapıyorum ya da nedir bu
Fatma12345 TugbaKarabas sen ilk haftalarindasin yerleşme kanaması da olabilir cnm yinede dikkatli ol bol bol dinlen ve progestan ilacı yazdımi sana