ruveyda14 betan iki katı artmaz ve kese bulgusuna rahim içinde rastlanmaz şiddetli kasık ağrısı olur bu tarzda genellikle kanama olursa risk görülür kanama ve leke olmaması her zaman iyidir ektopik gebelik adı verilir ve gebeliğin hangi tüpte olduğu ultrasonla belirlenir gerekli tedavi uygulanır genelde metotreksat iğne ile düşürülür eğer ektopik gebe yani dış gebelik kanama yapmaya başlarda iç kanama meydana gelir ve tehlikedir ben yaşadım ve 15 gün hastanede yattım Allah’a şükür kanama olmadi 2 doz iğne ile düşürüldü betam düşmeye başladı taburcu olduğum gün normal adet kanaması yaşadım 4 gün sürdü ve sonunda kontroke gittim rahim filmi çekildi hiç bir sorun çıkmadı hastanede yattığım zaman 20 den fazla dis gebelik hastasi vardı ve 10 dan fazlası kanama şikayetiyle geldi diğerleri ise benim gibi iğne ile düşük yaptılar ben yaşadım ama rabbim kimseye yaşatmasın 🤲🤲