Gamze6034 her bebek bir olmaz ki bence doktorun abartmış canını sıkma yani böyle bir sey icin ben doktoruma cok güveniyorum o normal dediyse normaldir cünkü doktorum yılların doktoru ve baska sehirlerden bir sürü kadın geliyor adamın doktorlugu cok iyi devlete gidiyorum ben inan adama randevu bulmak bile mucize 🤷♀️ gönlünü ferah tut benim doktor normal diyorsa normaldir yani 😍🥰