Bizim de maalesef 40+ 1 e girdik. Nişanim geldi dün, hafif hafif sancilar var ama gelmiyor bebişim, kızım. Yaklasik 4 kg olmuş bugün kontrole gitmiştik. Haftaya sali gününe kadar izin istedik doktardan bakalim. Insallah gelir artik. Kendi sancilarimi bekliyorum.