Burcuburcu3838 ben de sürekli böyle oluyordu, hatta doktor da şaşırdı normalde bu testler işe yarar ama siz de ya yumurtlamanız uzun sürüyor ya da çatlama olmuyor dedi. Tek taraflı ağrım çok olduğu bir ayda da yumurta çatlamamış kistleşmişti mesela. Yani çatlama sorunundan dolayı sürekli pozitif çıkıyor. Bir diğer sebep ise pko lularda bir çok yumurta büyümeye çalıştığı için sürekli yumurtlama gibi algılıyor olabilir testiniz.