GldnUysll Kizlaaarrrrr 26+5günluk hamileyim dün aksmdan beri gecmek bilmeyen gaz sancim var ne yaptiysam olmadi basina boyle bisey qelen varmi neler.tavsiye edersinizz 😭😭😭😭😭
Pcoslubiranne GldnUysll kendinden gecmesini beklemekten baska çare yok.Daha 2 gün önce yaşadım sabaha kadar kıvrandım sonra dalmışım.Hamilelikten önce de vardı.Şimdi daha zor ilaç alamıyorsun.
Arasinannesi Bende çook gaz sancısı çekiyorum ve asla çıkartamıyorum. 4,5 saat inlettikten sonra kendi geçiyor. Sezeryan olursam nasıl başa çıkıcam bu sancı ile hiç bilmiyorum🙁
GldnUysll Demekki hepimizin ortak sorunuymus kizlar dün birden olunca baya korktum kasiklarima baski yapti bide ama hala qecmedi bebislerimize zarari olmaz umarim sıkısmasnlar icerde 😊😊😊
gulcanyilmaz GldnUysll gazım yokken gayet rahat yürüyorum 29. haftadayım ama gazım varken tam bir penguen oluyorum 😃
NaimeYilmaz [bilinmeyen] şifa olsun canım 🌸 gaz yapıcı yemeklerın ıcınede mutlaka atın kimyon gaza birebir