kızımdan sonra 5,sene hamile kalamadım bu sürede çatlatma iğneleri ovulasyon takipleri çok yaptım her seferinde bir sürü belirti yaşadım ama hiçbiri değilmiş hamile kaldığım ay eşim yanımda değildi genelde sadece 1 kez ilişki olmuştu zamanına hiç dikkat etmemiştim ihtimal veremediğim için 1 hafta geçtiği halde tahlil yapmamıştım. Sadece kasık ağrısı yaşadım sol tarafta ani sancı oluyordu