Bsraao Esin112 bende 8+5 hamileyim aşırı kabızlık oluyor kayısı yiyorum geçmiyor zeytin yağı içtim iki kaşık zorda olsa çok faydası oldu bana .
Denizzz88 Esin112 sürekli katı gıdalar tüketmeyin bol su ve sıvı şeyler yiyip için genel olarak. Her gün en azından bir tane kuru kayısı,incir falan yiyin bunlar şuanki kabızlığa iyi gelmesi için değil de genel olarak kabız olmamak için benim yaptıklarım bana iyi geliyor bayadır olmadım.
Elifbc Esin112 Her gün bir bardak kefir iç hamilelik boyunca kabızlık yaşamazsın. Özellikle aç karna içersen daha etkili olur. Bebeğe de kalsiyum için çok faydası olur.
sedefyrs1101 Bende yeni kurtuldum, Zeytinyağı içtim, sabah kahvaltıda tükettim bol bol su içtim sürekli sıvı şeyler yedim içtim geçti. Su ve zeytinyağının çok faydası olduğunu düşünüyorum birde kuru kayısı öneriyorlar ben denemedim ama dene derim
Esin112 sedefyrs1101 Vala 2 dk önce dediğiniz gibi zeytin yağı ictm 3 tatli kaşığı içtim hatta umarım faydasi olur sabaha
Elifbc Esin112 rica ederim çok kabızlık yaşadığın zaman 2 3 bardak da içebilirsin hiç bi zararı yok aksine çok faydası var ben ilk haftalardan beri içiyorum 30. haftadayım çok şükür hiç kabızlığım olmadı.