ssuleeyuce Kizlar aranizda giden vardi bu dr ve hastaneye dogum ucreti neydi acaba. Eski postlarda vardi ama bulamadim ben.
Mom626 ssuleeyuce ben değilde yakınım gidiyordu çok memnundu doğum fiyatları 7 ay önce sormuştum 4.5 tl di ama benim ikizdi
Kubraktan ssuleeyuce irfan beye gidiyorum inanılmaz iyi bir doktor ancak hastane inanılmaz bir zam yaptı muayne 215 oldu doğum ücreti 4750