Günaydın güzel anneler, dün evi temizledim misafirim vardı akşam tabi haliyle çok yoruldum ve çok ayakta kaldım neyse zar zor uyudum zaten yorgunluktan bu arada yarın 32. Haftama girecegim. Sabah uyandığımda ellerim ve ayaklarım inanılmaz şişti ve üzerine basamadım oturdum agladim resmen ellerim desen telefonu yeni tutabiliyorum ama hala daha yürürken acı devam ediyo sislikte duruyo sizce ne yapmalıyım ? Umarım yorgunluktandir yoksa geçmeyecek bu son haftalar 😣