Bugün eşimle muayeneye geldik doğum planlayacak açılmama göre hareket edecektik açılmam 2 cm olmuştu . Doktorum suniyi tavsiye etmiyorum ama bir jel var onu vajinadan içeri göndererek daha hızlı açılma sağlıyoruz dedi kabul ettim jel verildi. Biraz kanamam oldu ama normal dediler . 2 saat sonra açılmam 3’e çıktı . Beni doğumhaneye alıp epidural yaptıracaklarını söylediler ve bebeğin eşyalarını aldık indik orda bir süre yalnız oturdum bekliyorum giden gelen yok o an çok çaresiz hissettim kim gelse soru sordum hatta bir hemşireye beni yanlız bırakma lütfen kolunu tutabilir miyim çok korkuyorum defim çok yardımcı oldu o hemşire bende tabi inanılmaz bir korku var her an ağlayacak gibiydim . Doğuma başta eşimi almayacaklarını söylediler onunda burukluğu vardı tabi neyse doğumhaneye indik yan odada bir doğum var ve kadın 4 ıkınma ile epiduralsiz doğurdu normalde cesaretlenmem gerekirken orada baya korktum . Ardından anestezi doktoru geldi belimin 2 yerinden iğne yapacağını hiç ağrımayacağını söyledi ama sinirime denk gelmiş iğne ve o an elektrik çarpmış gibi hissettim ve orda ben iyi değilim başım dönüyor ve bayılacağım dddim tansiyonum düştü Bayılma hissi terleme gelince beni yan yatırdılar biraz kendime geldim .kas gevşetici yaptılar bu seferde sarhoş gibi gözlerim kapandı açamadım yine panik oldular Tlfnum Yanımda olmasına rağmen uçak moduna aldırdılar suni sancı verdiler az dozda epiduralde vardı ama arada ağrı gelip gidiyordu eşim 3 saat bana ulaşamadı 3 saat sonra açılmam olmadığını 3 cm de kaldığını beklemek istersem bekleyeceklerini söylediler ama eşimde bende bebeği strese sokmak istemedik . Bu arada sondayı hiç hissetmedim . Beklersen belki açılır dedikleri için belki lafından sonra sezeryan olmak istedim çünkü bebeğin kalp atışları düzensizdi . Bana 1 epidural daha yapıp tam uyuştuğumda doğumhane de çatala değilde sedyeye taşıdılar korkudan ağlamaya başladım ama ortam çok iyiydi ve covid dönemi başladı başlayalı doğumhaneye eşlerin girmesi yasakken eşimi doğuma aldılar korkma bak eşin geldi dediler o an dünyalar benim oldu bir kerelik bunu yapacağım dedi doktorumuz ve orda güç aldım hep elimi tuttu 😍 küpelerimi çıkardılar tlfnunu aldılar foto video çekmek için ve harika fotolar çekmişler parayla adam tutsam bu kadar güzel çekmezlerdi belki. 1 sakinleştirici iğne yaptılar ve bana doğuma başlamadan önce test yapacağız korkma dediler ellerimi çok hafif bağladılar meğer test işi yalanmış ben korkmayayım diye öyle demişler daha 5 dk dolmadan bir ağlama sesi duydum ben şok çünkü sadece 5 dk oldu ve sıfır ağrı his benim pamuk yanaklı kızım doğmuş tentene temas yapıyoruz. 🧿🤍🥰 eşimde bizimle temasta o kadar güzel bir his ki hemen sarılmak sarmalamak istedim . Kızımız 3600 kilo doğdu . 3 haftadır 3200 çıkıyordu kilosu onada şaşırdım . Beni odaya aldılar kızım babasının kucağında 🤍aldım emzirdim hemen eşimin kopyası gibi ikizi gibi doğdu incimiz. Kakasını da yaptı Yanımda sadece eşim olduğu için kakasını eşim temizledi ben hala ayağa kalkmadım hatta giydirmediler ve sadece sıvı şeyler tükettim . Yanınıza büyük meyve suyu alacağınıza pipetli küçük şişelerden alın çünkü dikiş varken kalkıp içmek zor oluyor kalkma diyorlar ve emzirme yastığı almamış olmanın pişmanlığını yaşıyorum onu mutlaka alın . Kızımız şimdi Yanımda ve mışıl mışıl uyuyor 🤍 velhasıl en detaylı şekilde anlatmak istedim ve doğum gerçekleşti birazdan yürütürler belki kızlar çok güzel bir duygu bu ya yemin ederim korksam da güçlü olacağım hangi doğum olursa olsun doktorumu dinleyeceğim ddim çok rahat geçti gerçekten dualarınız için teşekkür ederim hepinize bol bol dua ettim hep rabbim sizleri korusun bebeklerinizi size bağışlasın anne olmak isteyen herkese nasip etsin gerçekten kendi kendinizi korkutmayın ben başta kendimi çok korkuttum ama gerçekten hiçbirşey hissetmedim güçlü bir anne ol kızın geliyor dedim korksam da ağlasam da geçti geçecek ve mucizenize kavuşacaksınız 🙏🤍etrafta stres edecek sevmediğim kişilerde olmadığı için sütüm geldi inci sütünü bile içti şimdi uyuyorken en detayına kadar yazdım sevgili adostlar 🤍🌸🥰😍🥰