Denizesin 25 ay sonra kaldım. Böyle düşünüp kendini yersen iyice otelenir gebeliğin stres çünkü bu. Ayrıca tüm tahliller testler tamam mı. Bilinen bı sorun var mı. Bizim her şeyimiz tamamdı,yani sorun yoktu ben yumurta takibi yaptırdım hastanede etlul de ocakta hamile kaldım boş gebelik kürtaj oldum. Haziran da tekrar kaldım çok şükür Allah’a 🤲🏻🤲🏻💗