Merhaba kızlar size bir sorum olacak ben 18haftalık hamileyim ikinci çocuğum bu 20009da bir oğlum oldu ama ben oğlumn hareketlerini 15-16.haftalarda jissetmeye başlamıştım . Allah nasip ederde buda erkek ama 18.haftama gelmeme eağmen daha hissetmiyorum böyle bir durum yaşayan var mı acaba benimle paylaşabilir mi