Merhaba kızlar
18 haftalık hamileyim bebişin hareketlerini hissedemedim henüz bence. Bazen karnımda bişe hareket ediyor gibi geliyor ama net olmadığı için gaz olduğunu düşünüyorum. Siz ne zaman hissetmiştiniz, nasıl gaz hareketinden ayırt ettiniz acaba?