Sinhur Merhaba bayanlar 🌸bebeklerinize kıyafet alışverişini nasıl yapıyorsunuz ? Bazı sitelerde 0-3 aylık yazarken bazılarında yeni doğan -3 aylık diye yazıyor ..yeni doğan kıyafetleri her bebek için uygunmudur? Kafam karışık 🤔
Geceninannesi01 Ben yeni doğan diye seçmiyorum 0-3 yada 3-6 alıyorum direk zaten bebekler çok hızlı büyüyorlar hemde hastane çıkışları çoğu bebeğe dahi olmuyor maalesef etrafımda çok gördüm ben böyle tercih ettim 🙏🏻