Bizde 30+3 günlük olduk 🤰 yavaş yavaş alışveriş tamamlıyorum. Erken doğum riskim olduğu için Internetten aldım ☺️ bugün bezimiz geldi. Dün örgüleri yıkadım kaldırdım ama sanki elde yıkadım 🙈🙈çok çok yoruldum. Yarında diğer kıyafetleri yikayacam. Dolabimiz henüz gelmediği için burçlara koyacam. 27 kontrol var ☺️☺️ çok heyecanlı işler valla ☺️☺️