Aysegulaydogan Burada ki doğum bölümü hakkında bilgi sahibi olan var mı internet sayfasında pek iyi şeyler duymadım da
merwerkan1903 Aysegulaydogan fatma hanimın iyi oldugunu duydum muayene fiyati sgklilara 50 tlymis ust komsum orda 2 dogum yapti cok memnun oldugunu soyluyordu
Aysegulaydogan merwerkan1903 bend3 biraz araştırdım o doktor kendine doğum için ek ücret de talep ediyormuş