Bugün 35 haftalık olduk bizde ev taşıdım hasadim çıktı resmen ayaklarım sis ellerim uyuşuk bebeğimin hareketlerini takip ediyorum sürekli korkuyorum bişey olduysa hadi diye onun dışında paytak paytak yürümeye başladım resmen karnım çok geriliyor çatlamaya başladım iyice ayakları gogusune dayıyor sertleşiyor iyice p.tesi kontrol var sabrsizlikla bekliyorum oğlusumu özledim 3 haftadr görüşemiyoruz 🙈