Biryigitannesi _Pasamm_ canım ilk başlarda bebek tam ememediği için annede mastit olma ihtimali oluyormuş o yüzden öneriyorlar
Duygus97 _Pasamm_ siz yine de makine olarak değil de manueller var önce ondan alın çok ihtiyaç olursa elektrikli alırsınız Bn civilde çalışıyordum genelde anneler öyle yapıyordu elektrikler aşırı pahalı
_Pasamm_ Duygus97 yok ya elektirikliye o kadar para vermem dediğiniz gibi manuel alırım en iyisi mochiyi öneriyolar onu denerim