Hatice64 Allah kadını ve vücudu anneliğe uygun yaratmış zaten , sezaryen sadece gerekli durumlarda yapılmalı bence , benimde ilk Doğumun korkuyorum ama sonuçta normal doğuran çok kötü olsa ikiyi üçüncüyü yapamaz ve sancı anında annenin günahları dökülürmüş