cerencann Kızlar mart ayında nasipse doğumum olacak lc waikikiden 1-3 ay beden tulum ve alt üst takım almayı düşünüyorum sizce yeni doğduğunda da giyebilir mi ve kaç ay giyer kalıplar nasıl kullanan var mı?
Mom6 cerencann 1-3 ay body aldım ben giyebilir bide alt üst takım aldım çok küçük değiller ama sanki 1 ay falan giyebilir iri ve uzun olursa ama kesinlikle 0-1 almayın ben ikili alt aldım resmen oyuncak bebeğe olur sonrada değiştirmeye üşendim kaldı öyle LCW kalıpları küçük gerçekten hastane çıkışlarından aldım yenidoğan olarak diğer aldıklarımı hep 3-6 ay aldım ben
Gigy cerencann yeni doğan pek almayın derim hemen büyüyorlar ,bebişin kilo,boy durumu da belli olmaz ,giymeden elinizde kalmasın ben o yüzden çoğunluk 3-6/6-9 aldım LCW da 3-6 aldim çok fark yok gibi ama en azından biraz daha giyer,yeni doğana göre