Bende akinti şiddetli değildi , renk de yoktu ; sadece tuvaletimi yaptıktan sonra sanki altıma biraz kaçırmışım gibi çamaşırım ıslanıyordu . Ben kokudan rahatsız oldum ;Doktorum idrar yolu enfeksiyonu olabilir bide hamilelikten dolayı hormon artışında her hamile bu durumu yasıyor dedi. Bana gyno lomexin ovül verdi; kutuda 2 fitil var ve 3 gün arayla geceleri kullanılıyor . Bende koku problemi gitti. Ama tabi doktorunuzun teşhisine göre vereceği veya önereceği takviyeler değişecektir