Somersmom teşekkür ediyorum içime su serptin… Normal doğum olarak ilerliyordum ama cesaret edemeyeceğim bebeğimi de riske atmak istemediğimden ama yine de haftaya çatı muayenesi olacağım bi deneyeceğim yinede.
şimdi çevremden bir ton laf ya yok sezeryan da kilo veremezmişim sütüm gelmezmiş bilmem ne cevap vermekten onlara yoruldum ikisi de doğum neden yargılanıyoruz anlamıyorum. Dünyaya bir şekilde bir can getiriyoruz 2 akrabam ile konuşmuyorum kestim bu yüzden bu laflardan