yvsz
benim 4 düşüğüm var. İlk hsg devlette yaptılar, ölüyorum sandım. Canımı çok yaktı kadın ve ben kriz geçirince sağ tüpün görüntüsü net çıkmadı. Doktor gerek yok bir daha çekmeye zaten sol açık bizim için önemli olan bu dedi ben ısrarla anestezili çektireyim bir daha dememe ragmen. Sonra tüpe başvurdum. Doktor pahalı bir klinikten hsg istedi. Hsg ye bi girdik eşimle benim 2 tüpte kapalı. Doktor kapalı tüpler dediğinde ben 4 kez hamile kaldım beyefendi dedim. Açmaya çalıştı. Birini 40 dk sonra bana bağırdığı için kendimi serbest bıraktığım için açtı diğerini açamadı. Doğuştan kapalı olabilir dedi vs.