Gebeligin son zamanlarında bu cok normal kızlar herkeste aynı dert var 😍 gebeligin son zamanlarında hormonlar iyce tavan yaptığı icin uykusuzluk oluyormus hemde bebege bakmak icin simdiden alıstırma yapıyor vucut galiba ama cok normal heleki 36 dan sonra asla uyku kalmıycak gece gündüz fark etmiyor 2 saat uyuyabilirsen kar sayıcaz o derece 🙄 daha önceki gebeligim dende tecrübeliyim son zamanlarda insan iyce bunalıyor zaten uykusuzluk agrı sancı hareket edememe falan simdide 38 oldum biran once dogurmk istyrm cok bunalıyorum her yerim agrıyor 🙊