Beğenmiyorsanız gerek yok tabi ki. Ama elbise şeklinde olan tarzda almanızı öneririm. Kanamanız olacak ve altınıza illa geçiyor. Oturup kalkarken, üst değişirken de o kolay oluyor. Ped değişim işlemi falan da rahat olur. Yatarkende sırta çıkartıp elbiseyi öyle yatarsınız kirlenmez.