Kızlar 19 ocakta dogum yapıcam sezeryan olacagım için mecbur mama verilecek süt gelene kadar yine tabiki emziricem ama aç kalmaması lazım sarılık olmasın diye sizce hipp mi aptamil mi kızımda ikisinide kullandım aptamilden memnun kaldım hipp böyle topak topak oluyordu çözünmüyordu suda aptamil çok rahat çözünüyordu kafamda aptamil var ama size de sorayım dedim