Nurse_gebe Merhaba arkadaşlar iki ilacı aynı anda kullanan var mı acaba? Ben ikisinide kullanıyorum. İkisininde içinde folik asit var 33 haftalık hamileyim acaba fazla mıdır? Dr um bişey demedi ama böyle kullanan var mıdır?
PurpleTail Nurse_gebe doktorunuz tavsiye etmediyse gereginden fazla folik asit alımı doğru değil. Imom ın içinde zaten yeteri kadar multivitamin ve folik asit var.
Hmyrsbt Nurse_gebe doktor sıkıntı olmaz kullanabilirsin demişti bana ama ben malesef gyno yu kullanamıyorum şişkinlik yanma ve gaz yaptığı için
Nurse_gebe PurpleTail aslında onun yazdığı ilaçlar. O yazdı diyede kullanıyorum. Hiç fazla mı diye sormamıştım. Ama bi yazıda fazla folik asitle otizmi ilişkilendirmişler o yüzden endişelendim.
PurpleTail Nurse_gebe evet arastırma bulguları eşleşiyor fakat henüz çok kapsamlı bilimsel veriler bulunamadı. Zihin engelliler öğretmeniyim bu konuda güncel bir çalışma yok. Siz yine de fazla kullanmayın çünkü zaten ilaç alsanız dahi beslenmenizle de folik asit takviyenizi destekliyorsunuz.
Beyzaaydin Bana da ikisini verdi ama maalesef bende demir hapnı kullanamıyorum zaten imom içeriğinde de demir bulunuyor diye kendimi avutuyorum
Nurse_gebe Beyzaaydin evet imomda da 17 mg demir var ama 28 haftadan sonra ihtiyaç artıyor diye gynoyu da yazmıştı. Kararsız kaldım bende acaba dedim yanlış mı yapıyorum ikisinide kullanmakla diye. Ama yazılıyomuş demekki.