Ahsentas Doğumuma 1 bucuk ay var bugün kıyafetleri yıkamaya başlıycam ABC’nin deterjanını aldım araştırmalarıma göre iyi diyorlar. Renklerini nasıl ayırmalıyım beyaz olanların üstünde renkli desenler var birbirine bulaşır mı acaba? Bir de kaç derecede yıkamalıyım?
mlkkk Ahsentas 60derece diyorlar ki makinemin bebek kıyafeti ayarı var 60dan başlıyor ama aldığım kıyafetler de hep 30derexe etiketi var.60derecede kıyafetler çeker bence ilk yıkamada zaten kir değil kullanılmış değil o yüzden 30da yıkanabilir
Zisanmery Ahsentas bende bugün yıkadım sabun tozuyla elde yıkama programında 30 derece bütün hepsini attım yıkadım 30 derecede renk bile çıkmaz çıkarmı diye bend ekorktum ama bişey olmadı uğraşmadım birdaha ayırmaya bişey olmadı
annepanda Ahsentas ben duru granül ile yakadım. Bebek kiyafetleri icin normal toz deterjan pek tavsiye edilmiyor. Bebek urunleri icin instagramda muhendisinoglu diye bir sayfa var orayi incelemenizi tabsiye ederim. Hersseyin icerikleri inceleniyor. Kesenize uyan kafaniza yatan urunu kullanirsiniz. Ben 24.haftada hepsini yikadim. Beyaz olanlar ayrı renkliler ayri. Makinada bebek programi var ama 3 saat. Ben 1 saatlik programda 40 derecede yikadim. Kuruttum ve ütuleyip hurclara koydum.
urazaslan Ahsentas kuzum küçük dedenleri karışmıyor. Bende bir haftadır yıkıyorum dogumama 2 ay var beyazlar , griler açık maviler, koyu maviler(genelde akıyor) elde yıkayıp sadece sıktırma yaptırdım. 20 derece 600 sıktırma hassas yıkama yaptırdım
Ahsentas mlkkk evet bendede var az önce attım kimse yorum yapmaz diye biliyorsunuz bu sitede kaynana elti don postlarından başka hiçbişeye yorum yapılmıyor🤭Teşekkür ederim yorumunuz için hijyen bölümünde 30 derecede yıkıyorum 3 saat sürüyor açık renklilileri attım inşallah solmaz🙏🏻
kbrMEVA Ben hacı Şakirin sabun tozunu almıştım onunla yikamistim elde yıkama 30 derecede elde yıkamaya atin
Ahsentas annepanda instagramım yok ama çok duydum o sayfayı buradan yazanlardanda abc sıvı deterjanını çok duydum onu almıştım. Granül bi tanıdığımın kızına alerji yapmıştı resmen topaklanmış böyle kıyafette o yüzden onu almamıştım
maybeoneday Bende iki gün önce başladım yıkamaya bebeğim kız olduğu için pembe kıyafetleri ayrı beyazları ayrı grileri ayrı ve koyu renkli lacivert kırmızı falan gibi renkleri ayrı yıkadım. 30derecede yıkadım etiketlerde öyle yazıyordu 🙂
Ahsentas urazaslan ben çok arada kaldım inşallah bişey olmaz açık renklilileri attım şimdi bazısının üstünde mavi yeşil şeyler var inşallah solmaz çok korkuyorum.
Hcrblt Ahsentas Ben renkli desenler olsada beyaz ağırlıklı olanları bı posta komple renkli olanları bı posta şeklinde ayırdım ve 30 derecede yıkadım canım gayet temiz oldular🥰
Mry02 Ahsentas canım zaten kullanılmamış oluyo kıyafetlerin tozu gitsin yeter 30 dk yeterli oluyor yoksa yıpranır çok sıcakta yıkama şekli kayar küçülür. Zaten sonra da ütülüyorsun.
Mry02 Ahsentas we babynin sıvı deterjanını aldım cnm anti alerjik yazıyor bebekler için çok güzel çok hafif kokusu yok gibi bilgin olsun fiyatıda uygundu sabun tozu aldım ama açmadım içime sinmedi ilk yıkama için