Busraksu aynı şeyi bende yaşadım. 20-21. Haftalarda falandım rakı renginde süt geldi göğüslerimden. Sonra 22.hafta gibi duş esnasında geldi ama doktorunun dediği gibi sıkılmaması gerekiyormuş. Yani zaman zaman göğüslerimizden süt gelebiliyormuş, normalmiş. Ne güzel işte, inşallah doktorunun söylediği gibi bol bol olur sütlerimiz, doyurur bebelerimizi😊💁🏻♀️