esoeso amin amin inşALLAH...mucize başka bişey diil...bazen içimde bi insan var ya diyorum inanılmaz bi duygu...ve onun da hisleri var...gerçekten annelerin hakkı asla ödenmez...siz uyurken tekmeliyo ya doğduktan sonrasına hazılıyo sizi,,annecim artık öyle uykular yoook diyo kendi diliyle👶😊