Zgeylmaz
Tecrübeli sayılmam ilk gebeliğim benimde 🤗
Şampuan uni Baby aldım pişik kremi almak istemedim hametan kullanacaktim ama ilk aylarda çinkosu yüksek diye desitin mor pişik kremi aldım , bebek yağını Dalin aldım çok güzel kokuyor diye 🤗 bakım ürünü tarak falan Chicco alicaktim cok pahalı geldiği için tırnak makası tarak vs babyjem aldim biberon Philips avent aldım tek tek kendim set oluşturdum açıkçası