Merhaba kızlar adetim bugündü ve halen olmadım ne zaman test yapmalıyım bende piko vardı doktor geçen ay baktı küçülmüş dedi macunda kullandım istersen 1 ay daha bekle istersen rahim filmi çekil dedi ama sanırım günüm geçicek yarın yapsam belli olur mu yoksa pazartesiyi bekleyip kan mı vereyim olmazsam