Crn1996 Hale5555 canım bilmediği zamanlarda içtiyse sıkıntı değil bir zarar gelmez ben de içmiştim bilmediğim zamanlarda
Anne18 Hale5555 muhtemelen birşey olmaz bende 4 haftalıkken adet söktürücü içmiştim hep üst üstte şükür bir aksilik olmadı
aselelif06 Ben de 2 adet majezik içmiştim 7 haftalıktı . Bebek daha kan pıhtısı şeklinde oldugundan bebege etkisi yoktur