Asya1209 Kizlar 32.haftaligim.pazartesi kontrolüm var.sezeryan olucak zaten.doktorumla konuşmuştum.pazartesi gittiğimde sezeryan günü verirmi.32 .haftada yani
Oysul Asya1209 ben de merak ediyorum. 32 de gittiğimde hiç bahsetmedik. 34 te gidicem tekrar. Bakalım o zaman ne diyecek
_aycaccelik Asya1209 genelde 37.haftayı tamamlamanızı bekliyor doktorlar ciğer gelişimininde tamamlanması için
16_63 Biz 32. Haftada konuştuk doktorumuzla sezeryan doğum istediğimizi , direk kabul etti zaten 😀 Gününü belirledik ama ilerleyen haftalarda duruma göre güncelleme yapabiliriz demişti. 37+3 teyiz 25 Ocak ta doğumumuz kısmetse 🥰
16_63 Aycan_akay54 Heyecan,korku,stres 🙈 Bu haftalara kadar hamile olduğumun çok farkında değilmişim sanırım 😅 özellikle 36 dan sonrası gece gündüz aklım sürekli doğumda ve bebeğimde🙈🤲
Aylayla Asya1209 36 da veriyorlar sezeryan gününü genelde benim bebeğüm 35 haftalık bugün doktora gittim kafası aşağıda ve dr on gün sonra görüşelim tarihi ayarlayalım dedi çünkü erken davranıyor bebek gelmekte heran gelebilir dedi