Esrahalil Minanin_Annesi bizde 38 haftlğz herşey hazır kızımı beklyrz💞 doktra sordum ne zmn olur die o da sezryan istrsen gel bu hafta normal istrsen beklycez kızımız nezmn glmek isterse dedi allah sağlıklı sıhhtli kucağimıza almayı nasip etsin herkeze💕💕