mlkkk Kahvelim_ bana kız gibi geldi ama pek anlamam yani kendi bebeğiminkini bile daha çözemedim 😂 bazı bebeklerde net gözüküyor yada nubu belli oluyor diye söylüyorum öyle 😊
mlkkk Ates21 bebişin ön kısmı yukarı doğruysa erkek yataysa kız olarak geçiyor ama bilimsel kabul görmüyor yine de internetten bakın isterseniz daha iyi görürsünüz farkı 😊
busra_kayaa Gulsen4224 ilk ogrendigim andan beri erkek hissediyordum ama onemli olan saglikli olmasi daha 12 haftalikk ama sanirim gosterdi kendisini bende gorur gormez erkek gibi gelmistii🙂🙂